Verzending

DUE TO THE CORONA VIRUS IT IS NOT POSSIBLE TO SHIP INTERNATIONAL. I WOULD BE HAPPY IF YOU COME BACK AFTER THE CORONA CRISIS. 

PAKJES BINNEN NEDERLAND:
Je pakje wordt verstuurd met PostNL (standaardpakket of brievenbuspakje) met track and trace. Je pakje is niet verzekerd en er hoeft niet voor getekend te worden. Wil je verzekerd versturen neem dan contact met me op voor de extra kosten!

De basis van mijn verzendkosten is wat PostNL mij berekend (inclusief kosten voor track and trace).
Als je meerdere items tegelijk besteld zodat ik het als pakket moet verzenden, dan worden automatisch verzendkosten berekend voor een pakket.

VERZENDING BUITEN NEDERLAND 
Je pakje wordt aangetekend verstuurd met PostNL. Dat betekent dat je pakje is verzekerd (in geval van vermissing) en dat je moet tekenen voor je pakje bij ontvangst. 

TYPISCHE VERZENDTIJDEN :
Deze tijden zijn gebaseeerd op mijn ervaring in de afgelopen jaren:
LET OP;  Ik kan niets garanderen. Als het bij het postkantoor ligt is het uit mijn handen en de verantwoordelijkheid van de posterijen.

United States: 4 - 11 werkdagen
New Zeeland: 13 werkdagen
Canada: 17 werkdagen
Oostenrijk: 7-9 werkdagen
Australie: 17 werkdagen
Belgie : 4 werkdagen
Frankrijk: 5 - 7 werkdagen
Duitsland: 5 - 7 werkdagen
United Kingdom: 7 werkdagen
Italie: 7 - 14 werkdagen
Griekenland: 6 - 7 werkdagen
Hong Kong: 12 werkdagen

Staat jouw land er niet bij, hou dan de volgende tijden als richtlijn aan:
EU Landen:  5-7 werkdagen
Niet-EU landen en landen buiten de EU : 8-17 werkdagen.

BLACK FRIDAY & KERSTMIS:
Black Friday is op vrijdag 27 november 2020.
Houd er rekening mee dat in de periode van 27 november tot 31 december de posterijen erg druk zijn en de bezorgtijden in elk land toenemen. Wanneer je pakket op het postkantoor ligt en het de verantwoordelijkheid van de posterijen is, kan ik je niet helpen. Wees voorbereid op langere levertijden. Als je die tijd niet hebt, overweeg dan niet te bestellen.

Het postkantoor is gesloten op oficiele feestdagen in Nederland:
12 april 2020
13 april 2020
27 april 2020
21 mei 2020
31 mei 2020
1 juni 2020
25 december 2020
26 december 2020
1 januari 2021

Beschadigde post of kwijtgeraakte post:
Helaas kan ik geen enkele vorm van terugbetaling doen voor beschadigde of verloren post.
De reden is dat ik niet de schuld op me kan nemen voor de verantwoordelijkheden van de postdiensten in andere landen.
Mijn bedrijf is klein (ik ben het maar) en ik kan die nalatigheden niet betalen, vooral omdat ik je pakket met track and trace, aangetekend verstuur en zorgvuldig verpak. Ik wil je adviseren om contact op te nemen met de posterij van jouw land om te kijken of ze je kunnen helpen je pakket te vinden of de beschadiging te vergoeden. 
Van mijn kant kan ik alleen een onderzoek instellen naar de verblijfplaats van je pakket NADAT het officiële bezorgvenster verstreken is (bepaald door de postdiensten). Een eenmaal gestart onderzoek zal volgens PostNL 30 dagen duren. Dit geldt ook bij beschadigde post. 

INKLARINGSKOSTEN EN BELASTINGEN:
Houd er rekening mee dat kopers verantwoordelijk zijn voor eventuele douanerechten of belastingen in hun land.

 

  • Betaalmogelijkheden wereldwijd!
  • New: shop in English.
  • Worldwide payments & shipments possible!
  • Want to see the price in your currency? www.xe.com can be helpfull.
© 2018 - 2020 1000en1boeken | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie Accepteren
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.