Verzending


DOUANE KOSTEN EN BETALINGEN:
Houd er rekening mee dat kopers zelf verantwoordelijk zijn voor eventuele douanerechten of kosten.

PAKJES BINNEN NEDERLAND:
Je pakje wordt verstuurd met PostNL (standaardpakket of brievenbuspakje) met track and trace. Je pakje is niet verzekerd en er hoeft niet voor getekend te worden. Wil je verzekerd versturen neem dan contact met me op voor de extra kosten!

PAKJES BUITEN NEDERLAND:
Je pakje wordt verzonden met track en trace en verzekerd.
Dit betekent dat je moet tekenen voor je pakket.

POSTBUSSEN:
Ik verzend NIET naar een postbus.

VERZEND INFORMATIE:
Waar mogelijk maak ik zoveel mogelijk gebruik van verzendenveloppen om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden. Als je meerdere items tegelijk besteld zodat ik het als pakket moet verzenden, dan worden automatisch verzendkosten berekend voor een pakket.

MARKED AS A GIFT (for International orders):
I am obliged to add the invoice + mark it as a sale + put the amount in the shipping documentation because I ship it as a company.
These are Dutch legal regulations made by the Dutch government.

TYPISCHE VERZENDTIJDEN:
Ik kan niets garanderen, wanneer je pakket bij het postkantoor ligt is het uit mijn handen en de verantwoording van de posterijen, Het is dan “out of my control”.

Bericht van PostNL over COVID-19 en post binnen Nederland:
De hoeveelheid pakketten en brievenbuspakjes die we verwerken binnen Nederland is enorm toegenomen. Hierdoor kan de bezorging wat later zijn dan je van ons gewend bent. We vragen hiervoor begrip.

Mijn ervaring op dit moment is dat zakelijke post binnen Nederland er 1 a 2 werkdagen over doet. 

Bericht van PostNL over COVID-19 en de post buiten Nederland:
Op alle bestemmingen zien we vertragingen als gevolg van COVID-19. Landen nemen verschillende maatregelen en ook wijzigen die continu. Hier heeft PostNL geen invloed op. Daarom kunnen we momenteel geen uitspraak doen over de verwachte bezorgtijd.

Wees dus voorbereid op langere levertijden in deze COVID-19 periode. Als je die tijd niet hebt, overweeg dan niet te bestellen.

Mijn ervaringen op dit moment:
Nederland: 1 a 2 werkdag(en)
Germany: 5 a 8 werkdagen

United States: onbekend door COVID-19
New Zealand: onbekend door COVID-19
Austria: onbekend door COVID-19
Australia: onbekend door COVID-19
Belgium: onbekend door COVID-19
France: onbekend door COVID-19
United Kingdom: onbekend door COVID-19
Italy: onbekend door COVID-19
Greece: onbekend door COVID-19
Hong Kong: onbekend door COVID-19

Mocht jouw land er niet tussen staan, dan kun je onderstaande verzendtijden als richtlijn nemen (opgegeven door PostNL hier in Nederland):
(LET OP: ik kan niets garanderen, zodra ik verstuurd heb, is het afhankelijk van de posterijen)
EU Landen: onbekend door COVID-19
Niet-EU en buiten Europa: : onbekend door COVID-19

De meeste producten in mijn shop zijn bijna klaar voor verzending (1-3 werkdagen), andere producten duren 1 - 2 weken of 2 - 3 weken nadat de betaling is ontvangen (zie elke individuele listing).
LET OP: hier in Nederland kan ik niet op zaterdag versturen, alleen maar op weekdagen.

Ik stuur altijd naar het adres op de Etsy factuur.
Als je het pakje graag naar een ander adres verzonden wil hebben, reageer dan onder je order binnen 24 uur na aankoop. Zodra je bestelling naar het postkantoor is gebracht, kan ik het adres NIET meer veranderen.

BLACK FRIDAY & KERSTMIS:
Black Friday is op vrijdag 29 november 2020.
Houd er rekening mee dat in de periode van 29 november tot 31 december de posterijen erg druk zijn en de bezorgtijden in elk land toenemen. Wanneer je pakket op het postkantoor ligt en het de verantwoordelijkheid van de posterijen is, kan ik je niet helpen. Wees voorbereid op langere levertijden. Als je die tijd niet hebt, overweeg dan niet te bestellen.

NEDERLANDSE FEESTDAGEN:
Het postkantoor is dicht op de volgende dagen:
25 december 2020
26 december 2020
1 januari 2021

BESCHADIGD OF VERMISTE VERZENDINGEN:
Alle bestellingen worden door mij met zorg en aandacht en met de hand verpakt.
Beschadigd pakket:
Je dient een schaderapport op te laten maken door jouw posterij.
Zodra ik het schaderapport van je heb gekregen stuur ik die door naar PostNL en wordt het onderzoek gestart. Zonder schaderapport kan PostNL niets voor je betekenen.
Vermist pakket:
Ik adviseer je om contact op te nemen met de posterijen van jouw land om te kijken of zij je kunnen helpen je pakket te lokaliseren.
Van mijn kant kan ik pas een onderzoek opstarten als het formele aflevervenster is verlopen (dit wordt bepaald door PostNL en jouw posterij). Als dit onderzoek is opgestart duurt dat minimaal 10 – 12 werkdagen (volgens PostNL).

 

  • Betaalmogelijkheden wereldwijd!
  • New: shop in English.
  • Worldwide payments & shipments possible!
  • Want to see the price in your currency? www.xe.com can be helpfull.
© 2018 - 2020 1000en1boeken | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie Accepteren
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.